10 maart 2011

Lente, lente, lente! Het is bijna Lente

Oh wat heb ik zin in de lente, de zomer! Ik ben een zomerkindje zoals ze dat noemen. Geboren op 21 juni. De dag van de zomer. De dag dat het het langste licht is. En ik vind het heerlijk. Een mooie dag. Niet omdat ik jarig ben. Maar omdat het dan officieel zomer is, en het langste licht. Want ik hou van de zomer.

Met blote voeten door het gras, zonder jas (eindelijk, ik heb een hekel aan jassen), mooie zomeravonden waarbij je tot laat buiten kunt zitten gezellig kletsen onder genot van een drankje, de zon, de energie die de zon dan geeft.

Ik kan echt niet wachten!

Liefs
Bronnen: 1. Frolic blog 2. The Style Files 

2 opmerkingen:

  1. Ik kan ook echt niet wachten hoor,
    het lijkt dit jaar langer te duren dan ooit
    voordat de winter voorbij is.
    Van die foto's krijg ik helemaal zin in lange zomeravonden!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook niet wachten totdat het zomer is! Kunnen we weer lekker buiten zwemmen, en is het idd langer licht :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon