9 maart 2011

Wil jij kans maken op een jaarabonnement ELLE Decorations? Laat je inspireren!


Via Twitter kwam ik in contact met Michel van ShowHome.nl. Een site waar je foto's van je eigen interieur, je eigen huisje, kunt uploaden en kunt delen met mensen. Ik heb mij direct aangemeld en mijn foto's geupload, mijn pagina kun je hier bekijken. Zelf vind ik het altijd erg leuk om een kijkje in een huis van iemand anders te nemen, kijken naar de stijl, de sfeer en natuurlijk om inspiratie op te doen.

En wat ook erg leuk is, ShowHome.nl geeft nu elke week 2 keer, jawel 2 keer een jaarabonnement op ELLE Decorations weg. Dus meld je aan en deel je interieur en maak kans op een jaarabbonement op ELLE Decorations.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon