26 maart 2011

CLOSED | De eerste GIVE-A-WAY! Een adresboek van Ryland Peters & small. Iedereen kan meedoen!

De eerste give-a-way op www.thesecretistodream.com. Waarom? Omdat (ja standaard zin, maar wel waar) zonder jullie jullie deze weblog niet bestond. De dik 5000 pageviews per maand. De 853 reacties op mijn blogposts. De 95 volgens via google en de dik 400 volgens via twitter.

En wat ook leuk is, iedereen kan kans maken.

Wat geef ik weg? Een mooi vormgegeven hardcover adresboek van Ryland Peters & small. Met deze full colour foto's op elk tablad adresboek vergeet je nooit een adres.

Hoe doe je mee? Iedereen kan mee doen. Je hoeft zelf geen blog te hebben, je hoeft me niet te volgen (alhoewel dat natuurlijk wel leuk is ;) ) Het enige wat je moet doen om mee te doen aan deze give-a-way is een reactie geven op deze blog met je voor- en achternaam en je email adres.

De give-a-way actie loopt tot en met woensdag 6 april 2011, 00:00 uur. Vrijdag 8 april wordt de winnaar bekend gemaakt op The secret is to dream.

Liefs

30 opmerkingen:

  1. Oeh super leuke give away! Ik doe dus lekker mee :D
    Hoe is het met je studio ?

    Jennifer Jacobs
    Jennifer_smurfkuh@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, zo'n prachtig adressenboek wil iedereen wel! Zelf ben ik al een tijdje opzoek naar een leuke maar komt het er steeds niet van aangezien. Heb ook niet erg veel geld en ben aantal keer uit huis geplaatst dus kocht liever kleren. En ik had nog nooit van Ryland Peters & small gehoord maar word nu wel nieuwschierig.

    Kimberley Bergman
    kimberleybergman@hotmail.nl

    Good night.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè Sharon,

    Graag doe ik mee. Zo'n über mooi boekje past bij de vintage sfeer in mijn nieuwe fotostudio!!!

    Thx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag meedoen,
    leuk!
    Van de week vroeg ik mij
    ineens af of de vogels al veilig
    aangekomen zijn.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe mee!
    Volgen doe ik je al een tijdje ;)

    Laura Vloo

    lauravloo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, leuk!
    Rixt Weeber
    rixtbea@hotmail.com
    lieefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. waw, wat een mooi adresboekje..

    Eva Steenberghs
    evaatje09@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig adresboek!!
    Volgen doe ik je al een poosje, en dat is zeker de moeite waard ;)

    Daisy Kiers
    daisykiers@msn.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh wat een mooi boekje! Fingers crossed dat ik 'm win haha

    Naam: Anne van Uden
    annevuden@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je blog volg ik al een tijdje, het geeft me inspiratie!! Ik vind dat je blog een positieve creatieve energie uitstraalt! Echt superleuk!
    Leuk dat je nu ook een give-away doet!
    Ik doe mee:
    Pascalle van Vliet
    pascallie-paz@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supermooie foto's!

    Elisabeth Pyck
    Elisabeth_pyck@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helemaal toppie, super en geweldig adresboekje. Kom nog vaker langs hoor!
    Enne ja ik doe graag mee ...
    Groeten Monica
    mdijkmanjansen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Echt super leuk adresboekje!!


    Murèl Becker

    lovee.girl@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw, super leuk.

    Lieke Pellikaan
    liekepellikaan@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw wat een mooi boekje! Hij past goed bij mijn verzameling van andere (notities)boekjes. Liefs Myrthe

    Myrthe Brouwer.
    myrth.b@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Veel te leuk om te laten liggen!

    Leen Blindeman
    bl.leen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow echt een prachtig adresboek!

    Inez Kootstra
    inez_kootstra@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe mee..! Way een mooi adresboek.. Ik volg je weblog al een tijdje, erg leuk!
    Dianne de jong
    (dianne.dejong@student.hu.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nèt zoals ik jouw blogjes altijd bijzonder vind is deze winactie ook heel speciaal.
    Een adresboekje dat hoe dan ook gewoon op tafel mag liggen, de vormgeving is prachtig!

    Mijn huidige adresboekje is wel toe aan vervanging. Het is gewoon een saai, standaard boekje met een "nepleren" kaftje.
    Daarbij staan er mensen in die inmiddels zijn overleden of niet meer in beeld zijn. Mijn zus staat er nog met haar expartner in. Kortom; tijd voor een nieuwe!

    Ik blijf je blogjes hoe dan ook volgen, ze blijven leuk om te lezen en te zien!

    Groetjes Maartje Hendrikx
    mutsjesvanfiene@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou ook graag willen meedoen met deze giveaway!
    super leuk, en je blog ook, ik volg em al een tijdje :)
    Dianne de jong
    diannedejong@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. sorry ik sta er 2x in, dacht dat de eerste niet was gelukt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. waauw ziet er super leuk uit!
    ik doe doe mee!

    Aniek Groenwold
    aniekgroenwold@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben dan geen follower, ik bekijk je blog heel vaak. Vind je blogs altijd zo leuk, vooral de foto's van je kamer!!

    Tess van Gils
    tessvgils@live.nl

    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw wat een supergaaf adresboek, en wat lief en leuk dat je 'm weggeeft!

    Willeke Linneman
    Willeketjuh@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. aardig dat je zoiets weggeef, leuk idee en een heel erg mooi boek.
    dus natuurlijk wil ik mee doen:


    charlotte
    charlotteotten@wanadoo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. He wat leuk... kom ik hier via via via heb je ook nog eens een give away! Ik doe graag mee en ga nu even zitten voor de rest van je blog...
    Fijne avond!
    Crafty Mama
    Elizabeth

    ehoebeek at hotmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wouw, mooi boekje zeg! En helemaal jouw style!

    Lina Eijlers
    info@linaeijlers.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wouw, leuk boekje zeg! Helemaal jouw stijl :-D

    Lina Eijlers
    info@linaeijlers.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. hoi sharon!

    ik heb pas net je blog ontdekt en vind hem helemaal leuk ik ben nu even alles terug aan het kijken! ;)

    dat adresboekje ziet er echt zoo leuk uit! de mijn is nu vol en ook vol geklieder dus was toevallig al op zoek naar een nieuwe! lijkt me super leuk!


    groetjes
    DImphy Verdiesen
    dimphyverdiesen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon