21 maart 2011

Even snel een berichtje 2

Ja ' even snel een berichtje deel 2' . Sorry sorry sorry maar morgen schrijf ik een blogpost. Ik had gezegd dat ik vanavond een blogpost zou schrijven, maar dat is niet gelukt. Ik schrijf dit berichtje even omdat ik natuurlijk beloofd heb om elke maandag, woensdag en vrijdag een blogpost te posten maar vandaag wordt het hem eventjes niet :) De avond is nogal uitgelopen, het is nu kwart voor 12 en mijn wekker gaat weer om 05:45, dus ik zeg nu even weltrusten ;)

Oja, ik heb vandaag trouwens mijn eerste les hardlopen gehad, met Eef uit Vlaanderen op mijn MP3 haha. Echt heel handig voor de mensen die ook willen beginnen met hardlopen! In 10 weken wordt je conditie opgebouwd en kun je 5 kilometer lopen. En alle lessen kun je op MP3 downloaden en dan vertelt ze tijdens het hardlopen wanneer je mag hardlopen en wanneer je mag lopen met tussendoor leuk muziek. Ideaal! En de eerste les is heel goed te doen, ook al heb je geen conditie! Een aanrader!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon