24 maart 2011

DIY: Hoe visitekaartjes opbergen? In sigarendoosjes.

 
Mijn visitekaartjes zaten in een saai wit doosje met een visitekaartje als voorbeeld op de voorkant van het doosje geplakt. Erg saai dus. Ik zocht nog een leuke manier op mijn visitekaartjes leuk en handig op te bergen. Toen ik 2 lege sigarendoosjes kreeg wist ik het direct, hier komen mijn visitekaartjes in! De sigarendoosjes hebben precies de goede maat om visitekaartjes in te bewaren en ook belangrijk, de doosjes zijn klein dus je kunt ze makkelijk ergens op je bureau of in je kast kwijt. 

De nieuwe visitekaartjes zitten in een sigarendoosje en mijn andere visitekaartjes heb ik ook in een doosje gestopt. Deze visitekaartjes kan ik niet meer gebruiken omdat er oude contact gegevens op staan, maar ik kan ze bijvoorbeeld wel op een envelop of kaartje plakken omdat de voorkant van de oude visitekaartjes nog wel goed zijn. Alleen de naam of website erop staat vermeld. Zonde om weg te gooien dus. 

Bij het sigarendoosje met de meerdere visitekaartjes erin heb ik 'tabbladen' aan de visitekaartjes gemaakt door de tekst gedeelte van een visitekaartje uit te knippen en erop te plakken, zodat ik niet hoef te zoeken of ik het goede visitekaartje pak.

Liefs

Fotografie: Sharon Vos www.sharonvos.com

4 opmerkingen:

  1. Super, super leuk, nu wil ik zelf ook visitekaartjes hebben! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah leuk idee! Nooit geweten dat ze zulke grote sigarendoosjes hebben. Mijn pa had vroeger altijd van die dunne platte haha :D

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon