11 maart 2011

De 'thankful for friends' tuin feest van Simply Rosie

Wauw, dacht ik! Toen ik deze foto's zag van Simply Rosie. Een tuinfeest met als thema 'thankful for fiends'. Een feest om je vrienden te bedanken dat ze vrienden zijn. Meer foto's van het tuinfeest vind je hier. Samen met een goede vriendin is ze gaan zoeken naar mooie items op rommelmarkten, in antiek winkels en kringloop winkels voor dit tuin feest. Het feest wouden ze perse buiten houden. En het resultaat is super.

Het feest was ingedeeld in een welkom gedeelte, de tafel en photo booth. Voor de photo booth (fotohokje) hebben ze een bed gebruik, een erg leuk idee vind ik. Met een klamboe en veel kussens. Bij de photo booth lag een camera waar de gasten foto's van zichzelf konden maken. Leuk als herinnering en als terug kijk op het feest.

Ooit hou ik ook zo'n feest, zeker weten. Ik hou enorm van buitenleven. Iets wat ik van thuis uit mee heb gekregen. Als het warm genoeg was om buiten te zitten, dan zatten we buiten! Ontbijten, lunchen en avondeten. En natuurlijk de avonden. We leven dan echt buiten.

Ik zou zeggen, kijk naar de foto's en laat je inspireren. Ik krijg nu in ieder geval NOG meer zin in de lente!

Liefs

5 opmerkingen:

  1. WOW, Deze plaatjes bevatten alle juiste ingrediënten voor een heel geslaagd feestje...super.

    Geniet van het zonnetje morgen, groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow, wat een mooie foto's! Zo'n feestje zie ik wel zitten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dit heel erg inspirerend, echt leuk! :) Moet ik mijn moeder ook maar eens laten zien, want die is nu helemaal bezig met het pimpen van de tuin ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon