2 maart 2011

De fotoshoot + foto's van vrijdag 25 februari

Ik had verteld (zie hier) dat Laura en ik vrijdag een fotoshoot hadden gepland. Met een heel concept. Helaas is de fotoshoot niet doorgegaan. Het was te koud en mistig. Het mistige kon juist wel positief zijn maar de kou.. nee, het was echt te koud. Daarom gaan we de shoot een andere keer doen, want we gaan dit idee sowieso nog uitwerken.

We hebben natuurlijk nog wel wat foto's gemaakt. Ook liep er een vriend mee, hij zit op de fotovakschool en ging het proces van het haar doen tot het foto's maken vastleggen voor een opdracht van zijn school. Mijn zusje is kapster en die schakel ik altijd in als haarstylist. Ze is erg creatief met haar en dat zie je ook goed terug in deze foto's. Het was een gezellig dagje! Op naar de volgende shoot!

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Prachtig model en schitterende foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt zo'n schitterende foto! echt prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon