18 maart 2011

Bezig met een nieuw project

Goedemorgen! Eigenlijk stond er een andere blogpost gepland vandaag maar aangezien internet het niet bij me doet op de laptop in de trein maar even een blog schrijven via mijn mobiel. Ideaal!

Nog een dagje werken, school of stage en dan is het weekend. Heerlijk! Hebben jullie leuke plannen dit weekend? Morgen help ik een goede vriendin met fotografie en zondag ga ik met mijn moeder naar de Wonen & Co beurs waar we kaarten voor hebben gekregen.

In ieder geval, ik ben bezig met een nieuw project! Ik ga mijn blog opschonen en meer werken met blogthema's/onderwerpen zoals DIY en ik wil gaan werken met nieuwe onderwerpen zoals woonkamer, werkkamer en slaapkamer. Daar post ik dan tips, ideeen en natuurlijk veel foto's over het onderwerp. En voor mijn fotografie ga ik een aparte blog maken. Zo blijft alles overzichtelijk!

Ook komt er een nieuwe rubriek waarbij jullie meelopen bij de opstart van het bedrijfje van mijn beste vriendin en mij. Het is altijd leuk om mee te kijken hoe iets begint en hopelijk kunnen we jullie ondertussen (als je ook bezig bent met een bedrijfje te starten) tips geven.

Ik ben nu onderweg naar de studio van stage, en dan gaan we richting Antwerpen waar we gaan schieten voor StyleCookie. Goed weekend allemaal!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon