4 maart 2011

Afstudeerproject: Postparels en mailjuweeltjes van Daphne


Daphne is een 24 jarige studente en is aan het afstuderen aan de Design Academy in Eindhoven. Via via kwam ik op haar blog terecht, een blog dat gaat over een super leuk afstudeerproject. Ze verzamelt postparels en mailjuweeltjes.

Iedereen schreef vroeger briefjes naar elkaar, of vriendinnenschriftjes, kaarten, maar waar blijven ze nu? Wat gebeurt er als je die kaartjes, briefjes, schriftjes als ze digitaal komen te staan. En daar gaat haar afstudeerproject over.

Zelf hou ik ook paperassen, kaartjes, briefjes, schriftjes dus ik heb haar natuurlijk een iets gestuurd (zie de foto onderaan deze blog)om haar afstudeerproject te helpen. Ik heb een kaartje gestuurd van mijn ouders. Altijd als ik iets ga doen, of ergens naartoe ga, dan krijg ik vaak een kaartje van mijn ouders, een mooi kaartje om mij plezier te wensen. Altijd een leuke onverwachte verrassing die op de deurmat valt en waar ik veel waarde aan hecht.

Wil je ook helpen? Kijk dan eens op haar weblog Postparels, www.postparels.blogspot.com. Sowieso is haar blog een kijkje waard. Op haar blog laat ze al leuke papieren vondsten zien + de leuke verhalen die erachter zitten.

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon