15 februari 2011

t/m woensdag naar Antwerpen & nieuwe visitekaartjes besteld

Het is 05:48 en ik zit in de trein, ja lekker vroeg, vertel mij wat ;) Ik ben al aardig wakker want ik moest naar het station lopen omdat er nog geen bussen rijden voor 6 uur. Ik heb net een theetje gehaald en alle kranten (Pers, Metro en de Spits) gepakt want ik moet 3,5 uur reizen met de trein!

Ik ga naar Antwerpen voor stage! We moeten voor de online winkel, de kleine zebra, vandaag en morgen totaal 60 beelden schieten voor hun nieuwe website. Het wordt wel pittig denk ik want we moeten per dag 30 beelden schieten (beelden met en zonder modellen) en hebben en hele strakke planning! Deze fotoshoot is niks vergeleken bij de fotoshoot van afgelopen vrijdag. Ben net zoals vrijdag benieuwd hoe het gaat bij zo'n grote fotoproductie (met modellen). We overnachten in een hotel en gaan woensdagavond weer terug.

En nog leuk nieuws, vind ik dan! Ik heb nieuwe visitekaartjes besteld! Ook wou mijn nieuwe website zondag online zetten maar dat is niet gelukt, nu komt de site aankomend weekend online te staan aangezien het deze week mij niet lukt! Ik kan mijn visitekaartje helaas niet laten zien (doe ik donderdag) want ik was het plaatje aan het uploaden en toen deed internet het niet meer en ik schrijf dit berichtje nu op mijn blackberry.

Ik zeg tot donderdag!

Liefs
www.sharonvos.com

Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon