9 februari 2011

Stage bij StyleCookie








Sinds vorige week loop ik stage bij StyleCookie en ik vind het echt heel leuk! Anke (stylist) en Sanne (fotograaf) zijn 2 hele leuke en aardige spontane stagebegeleiders, ik leer echt nu al enorm veel en ze inspireren mij ook enorm. Ik heb al veel geknutseld voor een foto productie aanstaande vrijdag.

Ik merk wel dat het lange intensieve dagen zijn. Ik reis van Zwolle naar Amsterdam, ik ben ongeveer 3 a 4 uur aan het reizen op een dag en kom s'avonds pas tegen 8 uur thuis. Eigenlijk kun je dan eten, kletsen en weer slapen. Aan die ritme moet ik nog een beetje wennen. Denk dat ik mede daardoor nu ook de griep te pakken heb, heel fijn! Ik had al 2 week last van mijn keel maar het heeft nu doorgezet. Even goed rusten, maar dat komt wel goed!

Door de drukte blog ik misschien wat minder, maar ik blijf bloggen! Dit weekend ga ik naar mijn ouders, bezig voor mijn fotostudio, tip top wonen (daar ga ik mee stoppen, ik ga mij 100% richten op Sharon Vos fotografie) en ik maak natuurlijk een blog :D

Fijne dag allemaal, liefs!

2 opmerkingen:

  1. Aah mooi dat je stage leuk is! Hoe is london bevallen, veel geshopt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Sharon,
    Ik had je onlangs al gemaild betreft die stageadressen ;)
    Jammer dat je gaat stoppen met Tip Top wonen, maar leuk dat je wel verder gaat met Sharon Vos fotografie en dat je stage leuk is :)

    Groetjes!
    Marjolein (van de open dag op Cibap ;))

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon