21 februari 2011

Persbericht: Dé ideale cameratas voor vrouwen. Functioneel. Stijlvol. Onderscheidend.


Dé ideale cameratas voor vrouwen. Functioneel. Stijlvol. Onderscheidend.
Bij de aankoop van een fototas zijn een aantal factoren van belang: wat past erin en waar en wanneer wil je de tas gebruiken? Naast deze praktische zaken moet het uiterlijk van de tas je natuurlijk ook aanspreken. RosaBag is een nieuwe cameratas, ontworpen voor en door vrouwelijke fotografen.

De tas
De tas heeft een traditionele fototas-indeling met verplaatsbare tussenschotten. Ze biedt je de mogelijkheid om je camera, een tweetal objectieven en je flitser mee te nemen.
Daarnaast is er een vak, met rits, om spulletjes zoals je portemonnee, sleutels en andere noodzakelijkheden in op te bergen.
Je draagt de tas óf aan de twee lange hengsels óf aan de schouderriem.

Wanneer zou je de tas gaan gebruiken?
Je gaat een shoot doen op locatie, je gaat naar een feest en wil graag op onopvallende en stijlvolle manier je camera meenemen. Je wil gewoon altijd en overal je camera bij je hebben zonder met meerdere tassen te hoeven zeulen. De tas ziet er niet uit als een traditionele fototas en daar zijn er in Nederland nog niet veel van te vinden.
De RosaBag is verkrijgbaar in drie kleuren; Donna in zwart, Sophia in rood en vanaf voorjaar 2011 Olivia in limoengroen. De tas kost 97 euro.

Leuk detail is dat de tassen gemaakt worden door een sociale werkplaats in Limburg.

RosaBags. Made in Holland.

Bron: www.photofacts.nl & RosaBag

---------------------

Ook erg leuk, ze hebben ook cadeaubonnen!

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Ik heb zo'n soort tas, alleen het is echt verschrikkelijk! Veelste zwaar voor op je schouder, krijg er echt rugpijn van. Ga binnenkort maar een rugzak halen, niet zo fashionable maar wel rugproof haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey sharon,

    dankjewel voor je berichtje op hyves! leuke hoesjes he dat waren ook de enige leuke die ze er tussen hadden hahaha. leuke blog heb jij!!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat het ook heel erg licht aan hoe zo'n sterke rug je hebt. Ik heb zelf niet een hele sterke rug, ik heb ook een rugtas nodig maar ik vind de foto tas voor vrouwen een goed initiatief!


    Anna Maria: Graag gedaan! Ja hele leuke hoesjes! Ik wil die heel graag met het zebra printje, die is helaas alleen tijdelijk niet leverbaar! Ik blijf de site checken haha!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon