23 februari 2011

Morgen voorbereiden en vrijdag foto's maken! Het concept? Lees de blog!

Ik ben heerlijk vrij tot dinsdag. Toch ik zit al aardig volgepland. Shoots en huiswerk, en een klein beetje werken aan mijn fotostudio aangezien ik daar niet veel tijd voor heb. Ik heb al veel producten besteld en ontvangen voor mijn fotostudio daarom heb ik direct, om niet met mijn fotostudio aan te gaan, zaterdag gebombardeerd tot huiswerk dag (helaas). Want het liefst ga ik bezig met mijn fotostudio, maar huiswerk gaat voor!  Ik zal even wat foto's van mijn fotostudio maken als ik ermee aan de gang ga.

Morgen ga ik samen met Laura de fotoshoot van vrijdag voorbereiden. Laura zit in haar examenjaar. Als inspiratie bron moest zij een tijdschrift kiezen en daaromheen opdrachten gaan maken geinspireerd op de sfeer van het tijdschrift. Lula magazine heeft zij als tijdschrift gekozen, een heerlijk blad!

Zo moet ze ook een cover maken. The lost girl is het thema voor de cover. Als inspiratiebron is Tim Walker gekozen. Een fotograaf waar ik al een paar keer over heb geblogt (1 & 2). Hij maakt mooie dromerige beelden met dingen die eigenlijk niet kunnen. Jullie zien de collage die we hebben gemaakt als inspiratie. De resultaten krijgen jullie snel te zien. Ik heb enorm veel zin in de shoot en ben benieuwd of het gaat lukken.

Verder heb ik zondag nog een shoot en maandag ook! Een druk maar leuk weekendje!

Liefs

Foto credits: Tim Walker

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon