11 februari 2011

Happy fryday! Eerste fotoproductie @ StyleCookie en Sharon Vos fotografie nieuws

Vandaag heb ik op stage bij StyleCookie met, voor mij, de eerste fotoproductie mee gelopen! De beelden die we hebben gestyled en gefotografeerd komen in het tijdschrift Ouders van nu en in de e-magazine van www.StyleCookie.nl! Het was heel leuk om mee te lopen, en om te zien hoe alles in zijn werking gaat! Erg leerzaam ook! Volgende week hebben we 2 fotoproductie dagen in Antwerpen, erg grote ook, in 2 dagen moeten we 60 beelden schieten, ben er benieuwd hoe dat gaat!

En nog wat leuks! Dit weekend ga ik waarschijnlijk spullen bestellen voor mijn aankomende fotostudio en komt mijn nieuwe website met openingsactie (natuurlijk) online! Ik heb een drukke planning, heb mij 'to do' lijst al gemaakt! Want ik moest 2,5 uur in de trein zitten, jeuj ;)

Fijn weekend iedereen!

Liefs


Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon