26 februari 2011

D.I.Y. super handige week agenda aan de muur en ook nog snel te maken

Dit leuke handige idee zag ik op blog.decoratrix.com. Een week agenda aan de muur! Handig en decoratief. En het is ook nog eens makkelijk te maken en aan te passen aan je eigen interieur. Je kunt de magneten staven verticaal of horizontaal hangen en schilderen en de kleur die je wilt! Elk week een andere kleur, of alles één kleur? Dat is helemaal aan jou. Je kunt ook houten latjes gebruiken en punaises. Nummer de magneten of punaises tot en met nummer 31 en je kunt alle dagen eenvoudig in één oogopslag zien. 

Ik ga dit idee zeker onthouden! Het lijkt mij heel handig dat je papiertjes kunt toevoegen en eraf kunt halen. De dagen in mijn agenda's hebben ook altijd te weinig schrijfruimte (of ik schrijf te groot, kan ook, maar goed) daarom lijkt mij dit ook ideaal! En je kunt de hele week in één oogopslag zien, wat ik zelf altijd heel prettig vind. Ik heb weleens een agenda gebruikt die per pagina één dag heeft, qua schrijfruimte helemaal goed, maar qua overzicht totaal niet handig. 

Liefs

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon