28 februari 2011

De beginselen van mijn fotostudio



Vanaf nu, standaard elke maandag, woensdag en vrijdag een nieuwe blog op www.thesecretistodream.com.

Zoals jullie weten ben ik bezig met een fotostudio. Nu heb ik vorige week zo ongeveer alle dingen ontvangen die ik had besteld en ben natuurlijk bezig gegaan met het inrichten van mijn fotostudio. Ik heb nu alleen nog maar wat slechte mobiele foto's. De studio is nog niet helemaal klaar maar ik vind het er nu al leuk uitzien haha.

Mijn achtergrond doek + achtergrondsysteem gekocht op een online winkel en voor mijn studio flits set ben ik naar Fotokonijnenberg gegaan in Den Ham. Je wordt daar erg fijn geholpen, en je krijgt veel advies en ze denken goed mee wat bij jou past, en natuurlijk wat binnen je budget is. Bij Fotokonijnenberg heb ik de volgende studio flits set gekocht van Jinbei.


Drie lampen, waarvan 2 met softbox en 1 spot. Ik had persoonlijk niet verwacht dat ik een set kon kopen met 3 lampen omdat ik daar wat had rondgekeken en op internet wat rond had gezocht en ik dacht, oh nee, ik kan vast maar één lamp kopen, want de bedragen (kunnen dus) erg hoog schieten als je kijkt naar studio flits sets. Ik ben heel blij met de studio flits set. Ook heb ik bij een bouwmarkt piepschuim platen gekocht als reflectie scherm. Wit piepschuim werkt prima als reflectie scherm.

Ik hou jullie op de hoogte, aankomend weekend ga ik er waarschijnlijk weer mee bezig! En dan zal ik goede foto's maken ;)

Liefs

3 opmerkingen:

  1. En dan heb je mooie uitkijk op onze achtertuin & kamer :) haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dat ziet er goed uit!
    Via StyleCookie bij jou gekomen. Leuk lezen en kijken hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik geef hier een reactie omdat ik jammer vindt dat ik bij stylecookie niet kan ;-(, maar dat is oke zo is jouw weblog nu in mijn favorieten!
    Wat leuk is alles hier, en ook heel leuk om een achter de schermen te zien bij stylecookie! heel veel succes! Gr. Sonia (van gosto!)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon