15 januari 2011

Project kringloop; restylen #2 Van aardappel/fruitkistje naar hondenmand



Zoals sommigen al weten van deze blog, ben ik bezig met het restylen van een bestaande meubel. Project kringloop; restylen. Samen met een klasgenoot (die tevens ook mijn huisgenoot is :D ) moet je een bestand meubel gaan restylen tot iets nieuws. Ook moet je een inspiratiebron gebruiken die je verwerkt in de restyling. Wij als inspiratie gekozen de Chesterfield bank. We hadden als meubel een aardappel/fruitkistje. Nu waren we er vrij snel over uit dat wij er een hondenmand van gaan maken voor de kleine hondjes. Tussen door moeten we foto's maken van het proces om deze later als verslag in te leveren en deze foto's blog ik natuurlijk ook even :)

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Ziet er al echt super leuk uit! Ben benieuwt naar het eind resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk! je begint er al echt een mand in te zien zo :) leuk om het project te volgen zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eindresultaat volgt wanneer de hondenmand af is!

    Er komt sowieso nog een kussen in en er wordt nog een knuffeltje gemaakt voor de hond van het overige stof ;)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon