11 januari 2011

Ik ga stage lopen bij StyleCookie







Ik heb ontzettend veel zin in mijn stage. Ik ga stage lopen bij StyleCookie (www.StyleCookie.nl). Over deze website blogde ik al eens eerder.

Van 31 januari tot 15 april moet ik stage lopen. Dit zijn maar 10 weken omdat deze stage in het 3de leerjaar nieuw is, we komen aan te weinig lesuren zegt het Cibap, dus moeten we op stage. Ik baalde erg dat we 10 weken stage moeten lopen, want in 10 week ben je nog in je leerproces en dan kun je alweer weg. Maar het zij zo.

Ik ben in ieder geval ontzettend blij dat ik stage ga lopen bij StyleCookie en kan niet wachten tot ik moet beginnen!

Liefs

6 opmerkingen:

  1. dat lijkt me nou echt n toffe stage!
    hun site ziet er ook zo mooi uit.
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me echt een super leuke stage plaats! Ik wens je iig heel erg veel succes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, gefeliciteerd! Ik hoop dat het een superstage wordt (ook al is het maar zo kort..). Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Heel erg veel plezier, stage lopen is altijd leuk om te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon