1 januari 2011

Hallo 2011

Mijn eerste blog, op het 'gelukkig nieuwjaar' blogje na van 2011! We zeggen doei tegen 2010 en de negatieve dingen en we blijven de mooie momenten van 2010 herinneren! En we zeggen nu hallo 2011!

En de vooruit zichten voor 2011 zien er super uit! Ik kan niet wachten op dit jaar! Zoals jullie weten krijg ik mijn eigen fotostudio! En nog heel leuk nieuws, ik verhuis na de zomervakantie naar Amsterdam! Daar ga ik met mijn 2 beste vriendinnen wonen! We hadden altijd al tegen elkaar gezegd, wij gaan met ons drieën in Amsterdam wonen, en na de zomervakantie is het zover. Nu nog een woonruimte haha. Dat wordt best pittig om te zoeken denk ik. We willen zo dicht mogelijk bij het centrum, betaalbaar en er moeten dus minstens 3 slaapkamers in zitten! Wish us luck ;)

Maar in Amsterdam wonen is voor mij altijd een droom geweest. Amsterdam heeft mij altijd aangesproken. Mijn moeder vertelde mij dat toen pap en mam voor het eerst met mijn zusje en mij in Amsterdam waren, ik was toen een jaar of 6, dat wij het centraal station uitliepen, en dat ik stil ging staan, ging rondkijken en toen zei 'wauw, wat zijn hier veel mensen'. Dat vind ik dus heerlijk, die drukte, allerlei culturen, winkels, boetiekjes, water, herenhuizen, ga zo maar door. Dus Amsterdam, wij komen eraan ;)

En omdat ik verder wil met fotografie, ben ik wat boeken aan het lezen over een bedrijf opzetten, freelancen, internetmarketing en daarom ben ik nu bezig met een nieuwe lay-out voor mijn site. Mijn site nu, www.sharonvos.com, is ook leuk alleen het is net te onoverzichtelijk en er staat te veel informatie bij elkaar. Ik ben nu bezig met een overzichtelijkere site waar alles duidelijk in één oogopslag te zien is. Hier een voorproefje!


Hebben jullie al goede vooruitzichten in 2011?
Nog dromen die achterna worden gejaagd?
Nieuwe opleidingen?
Verhuizen?

Liefs

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon