18 januari 2011

Drentse vlooienmarkt in de TT-hallen, voor de tweede keer [30 januari]


Zondag 30 januari gaan mijn zusje en ik weer op de Drentse vlooienmarkt staan in de TT-hallen in Assen. In september stonden wij er ook, zie deze blog. Maar we hebben (nog) genoeg kleding, accessoires en sieraden die we kunnen verkopen. 

LET OP: voor de mensen die vaker naar de vlooienmarkt gaan in de TT-hallen, het is dit keer geen 2 dagen maar 1 dag! Alleen zondag 30 januari is er markt.

Ik vind het zelf altijd heerlijk om over de markt te struinen. Op zoek naar leuke, mooie en oude dingen. En dan natuurlijk afdingen zodat er een mooi prijsje uitkomt. Voor de mensen die nooit afdingen, probeer het een keer. Het is leuk en het wordt ook een soort spel. En begin laag. Als een verkoper €4 zegt, zeg dan gerust €0,50. Wie weet zegt de verkoper gewoon ja! Wie niet waagt, wie niet wint. Zo heb ik al veel leuke koopjes op de kop geslagen :) 

Gaan er nog meer mensen naar de Drentse vlooienmarkt 30 januari?

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Jammer, maar onwijs uit de buurt dus ik denk niet dat ik ga. Maar veel plezier! Verkoop je ook online?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh lijkt me leuk joh!
    is alleen 3 uur reizen..
    liefs,
    denise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah jammer! Nee ik verkoop niet online. Maar wat ik overhoud ga ik wel op marktplaats zetten, ik zet dan wel even een linkje op mijn blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon