13 januari 2011

DIY De leukste bruidsmeisjes uitnodigingen

Hoe vraag je iemand je bruidsmeisje te zijn? Dit super leuk DIY idee kwam ik tegen op Oncewed. Je krijg niet alleen deze prachtige uitnodiging in je brievenbus maar je wordt ook gevraagd om bruidsmeisje te zijn en je ziet direct wie de andere bruidsmeisjes zijn.

Klik hier voor de stappenplan om deze originele uitnodigingen te maken. Alles duidelijk stap voor stap, met foto, op de website van Oncewed. 

Dit idee komt in ieder geval in mijn DIY boek!

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Hoi Sharon,
    Wat ontzettend leuk om jou te volgen. Wat ben jij een crea bea zeg!! Echt een uniek prachtig blog! Ik had je blog al eens eerder ontdekt maar had toen zelf nog geen blog. Nu kan ik je mooi volgen, wat ik dan ook meteen heb gedaan en zeker blijf doen!
    Heel veel succes met je opleiding en je stage!
    Mooie naam trouwens Sharon (net als mijn jongste dochter ;))
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. enorm leuk! heerlijk creatief :)
    en wat een mooi handschrift zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk idee! Zou alleen al om die uitnodigingen willen dat ik binnenkort ging trouwen haha!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon