20 januari 2011

DIY Gratis 2011 kalender van Creature Comforts

Op de weblog van Creature Comforts kun je de bovenstaande super leuke 2011 kalender downloaden. En ja, helemaal gratis. Ez (eigenares Creature Comforts) heeft alle afbeeldingen zelf geschilderd EN.. als de maand voorbij is, kun je de onderkant eraf knippen of snijden en voila je hebt een ansichtkaart. Twee vliegen in één klap, altijd leuk!

Via deze link vind je de kalender in PDF vorm (het is een groot bestand dus het kan even duren voordat alles is geladen/gedownload. Na het printen knip of snij je de kalender langs de randjes die staan aangegeven. Maak gaatjes erin en hang het aan een mooi lintje of touw of gebruik een paperclip. 

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Wauw, wat een super leuk idee! En je header is echt zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zeg, ook leuk om zelf te diy-en. En wat ziet je blog er weer mooi uit! Het duurde even voor ik besefte dat ik op The secret is to dream zat haha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon