3 januari 2011

Bruiloften, do it yourself projecten en te veel inspiratie


Toen ik de website OnceWed tegen kwam, was ik direct verkocht.

Emily Newman is 25 jaar woont samen met haar man Brett in Atlanta. Ze richte in 2008 OnceWed op. Het begon doordat ze haar eigen trouwjurk wou verkopen en merkte dat er weinig mogelijkheden waren voor bruiden om trouwjurken te verkopen. Ze richte daarom OnceWed op die nu maandelijks 3,3 miljoen pageviews heeft en waar ze dagelijks blogt.

Op OnceWed vindt je ontzettend veel inspiratie en vooral de rubriek ‘real weddings’ moet je eens bekijken. Zoals de naam het zegt, dan dit echte bruiloften en bij ‘DIY wedding’ vindt je heel veel do it yourself projecten!

De website is zeker het kijken waard! Of je nu zelf een bruiloft aan het plannen bent, inspiratie op wilt doen, of wat leuke DIY project inspiratie wilt opdoen.

Hij lijkt mij ook erg leuk om bruiloften (en feesten) te gaan decoreren. En daarna te gaan fotograferen. Ik zit er ook serieus over na te denken om daarin een bedrijf te starten. Dan heb ik mijn 2 grootste passies in één. Creatief zijn en fotograferen.

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Zou inderdaad super zijn om die twee dingen te combineren, lijkt me helemaal jouw ding!
    Maar gaat het dan alleen om decoreren op echt een party/wedding planner zijn? Want dan kan de combi met fotografie misschien te veel van het goede zijn. Merk dat ik als fotograaf soms een goed aanspreekpunt vind in een weddingplanner, maar dat zij heel veel andere dingen aan het regelen is terwijl ik aan het fotograferen ben. Zou wel een uitdaging zijn om daar een goede combi van te maken! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee het gaat dan echt om het decoreren. Plannen zou dan inderdaad te veel worden, dus ik zou dan ook in ze moeten gaan met een weddingplanner, zodat we een totaal pakket kunnen aanbieden of ik moet mezelf aanbieden bij weddingplanners om mij in dienste te nemen.

    Ik heb het er ook al vaker over met mijn mijn beste vriendin, zij gaat de styling kant op, dat we samen wel een team willen gaan vormen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou inderdaad leuk zijn!
    mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon