23 januari 2011

Aankomende week naar Londen & beste vriendin komt terug uit Zuid Afrika

Mijn beste vriendin komt na een half jaar stage te hebben gelopen in Zuid Afrika weer terug naar ons koude kikkerlandje. Het is daar namelijk volop zomer (en hier brrrrr). Vrijdagavond land ze in Bremen, Duitsland. Ik kan niet wachten :D

En ook heel leuk. Dinsdag tot vrijdag ga ik naar Londen met school! Heb er heel veel zin in. Ik neem mijn camera mee dus een foto verslag krijgen jullie na tijd op mijn blog te zien!

L. (mijn beste vriendin) woont ook hier in huis (studentenhuis). Ik heb haar toestemming gekregen haar kamer te veranderen en het is leuk geworden. Ik zal later foto's posten, want voor haar is het nog een verrassing hoe het eruit ziet en als ze mijn blog leest weet ze natuurlijjk alles (A). Ze heeft alleen deze twee foto's gekregen (zie boven en onder). 

Ik blog morgen mijn laatste blogje voor Londen. Tot morgen!

Liefs

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon