24 december 2010

www.thesecretistodream.com

Nog even één kort maar krachtig berichtje voor de kerstdagen aan!

Mijn weblog is nu ook te bereiken via www.thesecretistodream.com :D Verder nog een vraag aan jullie persoonlijk, wat zouden jullie nog graag willen zien op mijn blog?  Want ik wil mijn blog wat uitbreiden. Vaste dagen met blogs en langere blogs. Wat denken jullie ervan? 

En ik ben bezig met een plan voor mijn fotografie (www.sharonvos.com). Ik zou graag op de slaapkamer bij mijn ouders thuis, deze slaapkamer, een fotostudio willen maken! Dus ben een overzicht aan het maken met wat ik nodig heb, dus een overzicht met dingen die ik heel graag wil hebben haha, en ik zeg je, zon lijst is niet goedkoop en daarom maak ik ook een plan voor de financering. Dus als jullie tips hebben, of ideeën, let me hear!

Nogmaals, fijne feestdagen iedereen :D

Liefs!

P.S De give-a-way komt dichterbij. In het nieuwe jaar geef ik een give-a-way weg. Binnenkort een sneakpeak!

1 opmerking:

  1. ik hoop dat je een fijne kerst hebt gehad, en fijne avond nog! :)

    zelf vind ik het erg leuk om updates over je schoolopdrachten te lezen, en ik hoop dat je zal blijven bloggen met inspirerende foto's en mooie quotes/teksten!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon