16 december 2010

Plakband met kant motief [TIP]

Ik heb al te lang niet geblogd, sorry! Ik had het erg druk en het liep allemaal niet lekker, maar ik ben er weer en ik wil jullie direct deze ontzettend leuke plakband rolletjes van de Xenos laten zien. 

De precieze prijs weet ik niet meer, ik dacht €1,60, ze waren in ieder geval onder de €2. 

Ik ga binnenkort nog wat rollen halen want je kunt er leuke dingen meedoen. Je kunt een cadeautje extra leuk inpakken, of op de voorkant van een simpel notitieboek een strook plakken, of je agenda/adressenboek. Maar je kunt het ook op de zijkant van een (ordner)map plakken. Zo ziet je school map of je map met administratie er leuker uit door een kleine verandering.

Liefs 

3 opmerkingen:

  1. Aah super! heb me laatst al een afgevraagd waar ze die hadden, maar gewoon bij de xenos dus :D Thanks voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk! Die ga ik ook even ophalen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gewoon bij de Xenos inderdaad haha

    Graag gedaan voor de tip :)

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon