29 december 2010

Ik krijg mijn eigen fotostudio


Ik ben zo blij!

Één ding is zeker. Ik mag op mijn slaapkamer bij mijn ouders, zelf woon ik op kamers in Zwolle, een fotostudio maken! De kamer is groot genoeg om als fotostudio gebruikt te worden, zo'n 9 x 6 meter, dus ik ben echt superduper blij!

Ik ben nu aan het kijken wat ik allemaal voor de fotostudio qua inrichting nodig ben en ben alles aan het opschrijven, vergelijken ga zo maar door haha! Maar ik kan niet wachten om mijn eigen fotostudio te hebben.

Vanmiddag ben ik bij Fotokonijnenberg geweest, dat is een fotowinkel die bekend staat om zijn goede service. En dat weten meer mensen. Ik moest en nummertje trekken, nummer 93 en ze waren bij nummer 71 haha maar ondanks het wachten helpen en adviseren ze je goed. Ook op de site van fotokonijnenberg staat ontzettend veel apparatuur. Dus als je iets wilt bestellen dan raad ik je Fotokonijnenberg aan! Je kunt online bestellen of in de winkel en je kunt altijd terug vallen als je vragen hebt!

Hier wat mooie studio's, misschien wat voor later... een grote, ruime witte ruimte, heel veel licht en natuurlijk leuk aangekleed! Ik blijf voorlopig mooi verder dromen, maar ik werk mij ondertussen wel naar die droom toe!

Liefs

4 opmerkingen:

  1. Wooow.. Ik ben jaloersss !!!
    Hahahaha, als hij af is ben ik heel erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook ontzettend blij :D

    Ik hou jullie op de hoogte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sharon,

    Ik zie dat je m'n blog volgt! thanks! Volgens mij ken ik je van hyves als ik het goed heb. Wauwww, die studio ziet er echt superrrrrrrr uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon