17 december 2010

Geen zin in een kerstboom, maar wil je wel een kerstsfeer?

De kerstdagen komen eraan en dat betekent vaak standaard de kerstboom in de kamer. Maar wil je een keer wat anders? Een originele kerstboom? Onderstaande foto's vond ik via Perscentrum wonen. Er zitten echt super leuke ideeën tussen. Zo heb ik ook al ergens gezien waar ze de kerstboom op de kop aan het plafond hadden bevestigd, ook een leuk origineel idee.

Wil je de kerstsfeer op een originele manier in huis halen, en niet de traditionele kerstboom in huis, laat je dan inspireren door de onderstaande foto's.

Fijn weekend iedereen!

Liefs
 
 
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Die laatste is leuk :D
    Heb jij ook een paar van deze ideeën toegepast in je kamer/huisje? Of ga je dat nog doen?
    xxFloraleinz

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon