25 november 2010

www.sharonvos.com

Mijn website www.sharonvos.com staat dan eindelijk online! De site is gemaakt via de gratis website van Wix, echt een heerlijke site. Ik raad het ook zeker aan als jij een website nodig hebt maar geen geld hebt om er één te laten maken, dan is Wix een ideaale beginners oplossing. 

Bij Wix kun je bestaande website layouts gebruiken, maar je kunt ook beginnen met een blanco pagina waar je vervolgens echt alles zelf kunt invullen! Je hebt ontzettend veel functies. En als goed loopt, je verdient genoeg met wat je aanbied, dan kun je je Wix website upgraden! Je hebt dan nog meer functies en de reclame, wat nu al bijna niet opvalt (al zeg ik het zelf) dan weg is. 

Maar terug naar mijn site www.sharonvos.com, het is mijn portfolio site waar ik mijn fotografie en grafisch werk promoot. Dus heb je een keer een fotografe nodig, voor een fotoshoot voor jezelf, met vrienden/familie, je kinderen, baby of je huisdier. Of je hebt een persoonlijke uitnodiging nodig voor een feestje die je geeft (voor jezelf of je kinder) dan ben je bij mij aan het goede adres!

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje op www.sharonvos.com :)

Liefs

2 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon