10 november 2010

Waar te vinden ? Dit soort dossier / archief doosjes

Weet iemand waar je zulk soort opberg/dossier doosjes kunt kopen? Ik zoek al heel lang zoiets, en ik vond ze nu op een Japanse site Billit. Erg leuke site ook trouwens, maar in ieder geval, ik zoek al tijden zulk soort doosjes. Ze zien er zo leuk uit, ik wordt er op één of andere manier hebberig van als ik zulk soort doosjes zie. Ik wordt trouwens best hebberig van de hele site van Billit.

Het is toch super leuk om zo je schoolwerk, en administratie op te bergen, het ziet er leuk uit, het is overzichtelijk en het papier verkreukeld niet. Ideaal! Wie o wie weet waar je deze opberg / dossier doosjes kunt kopen? 

Hier nog meer leuks van Billit :

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Nee, ik zou het zo niet weten! Kun je het niet gewoon aan de site 'billit' zelf vragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die dozen zijn zeker leuk en praktisch. Ik zou ook graag willen weten waar je deze kunt halen. Die kan ik goed gebruiken voor mijn werk en studie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soortgelijke archiefdozen kun je o.a. kopen bij Van Beek in A'dam (voor art en design supplies). Ze zien er alleen wel wat minder mooi uit eerlijk gezegd, heb nog nergens van die prachtige doosjes als jij nu hebt gezien gevonden! Maar ze zijn zeker net zo handig...

    Succes en veel plezier ermee!

    Groet, Sinja


    Follow me on: http://twitter.com/#!/stylingsinja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon