13 november 2010

Perspectief tekenen - video

Het is mij vandaag niet gelukt om mijn verslag compleet in te leveren. En omdat het niet gelukt was mag ik dat aankomende maandag inleveren. Het enige wat nog mist waren mijn perspectief tekeningen. En daar ben ik zo slecht in. Ik snapte er niks van, en ook niet van de les op school, sommige mensen leggen gewoon niet goed uit. In ieder geval, in de les snapte ik het half, blaadje mee naar huis gekregen en toen ik een week later dat blaadje waar eens bekeek, waar op staat hoe je perspectief tekent door middel van lijnen, snapte ik er serieus geen snars meer van.

Dus dan maar googlen! Wat ik hou van google haha!

Maar ik kwam via Google bij dit YouTube filmpje terecht, en ik zeg je, ik snap het! En dat in maar 1.42 minuten!

How to Draw with One Point Perspective - option1


Fijn weekend

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Geniaal filmpje! Was het in werkelijkheid maar even makkelijk. Ik heb veel moeite met het tekenen van rechte lijnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeeeee wat gaaf zeg! echt handig om te weten want er zit een verbouwing in de planning ;)
    groetjes, Annelies

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon