8 november 2010

Materialenboek [school]



Voor school moesten wij een materialenboek maken. Dit moet elk jaar, en elk jaar behandelen we weer andere materialen. Nu ging het over vloeren en we hebben totaal 11 vloeren behandeld.

Onder andere over woonbeton,
Glazenvloeren,
Laminaat,
Plavuizen etc.

Je mag zelf weten hoe je je materialenboek vormgeeft. Op papier of anders. Ik heb er een website van gemaakt. Dit omdat ik veel online ben en omdat ik snel informatie en/of nieuwe materialen kan toevoegen. Je kunt mijn materialenboek vinden op: 


Nu hopen op een goedje [we werken niet met cijfers] en misschien hebben jullie er ook wel wat aan :) 


Liefs

1 opmerking:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon