1 november 2010

Accessoires - Aankopen Bremen [Primark]








Zoals jullie weten ben ik vorige week maandag in de herfstvakantie naar de Primark in Bremen geweest. Nou, deze Primark is groot, heeeeel groot. Veel groter als de Primark van Rotterdam, ik denk 4x zo groot, daarnaast is de Primark in Bremen veel overzichtelijker en ruimer en minder druk als die van Rotterdam. Ik raad je dus ook zeker aan om in plaats van de Primark in Rotterdam naar de Primark in Bremen te gaan. Het is misschien een eindje reizen, maar het is het zeker waard. Daarnaast zit de Primark in Bremen in een overdekt winkelcentrum waar je ook leuk kunt shoppen en wat ook top is, je kunt er gratis parkeren. Ja gratis! Dat scheelt vaak ook wat kosten!

In ieder geval, hier mijn accessoires aankopen!

Foto 1 Primark
Foto 2 H&M
Foto 3 & 5 Primark
Foto 6 Primark & ? Van moeders gekregen
Foto 6 Paris today [iets in die trant] & ? Geen idee hoe dat winkeltje heet
Foto 7 H&M, Primark & Primark
Foto 8 & 9 Primark

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Super leuke dingen vooral die vogeltjes ring en rozen armbanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hele mooie sieraden! Ben er weg van...bedankt voor je reactie:)
    Ja vervelend he, als iets niet lukt waar je zoveel verwachtingen van had..maar ja ach..wat doen we er aan..:)
    Ik teken eigenlijk nooit met een tekentablet (voor bij de computer, bedoelde je toch?)..Maar ik heb er wel een, het is wel heel fijn in gebruik, ik gebruik hem gewoon als muis..:)Heel soms teken ik ermee..
    Ik heb er een van het merk genius..het is een kleintje, maar wel een goede..G-pen 450, maar ja er is zoveel keuze..:)
    Ik hoop dat je er wat aan hebt, :)
    liefs,
    :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon