3 oktober 2010

School opdracht : Interieuradvies

Op school hebben we een tijdje geleden ons projectboek gekregen. Hierin staan al onze opdrachten. Zo ook de opdracht dat we een interieurplan moeten maken. Daar ga ik wat meer over vertellen en blog over wat ik allemaal doe en maak voor deze opdracht met natuurlijk foto's!


DE OPDRACHT
We moeten een eigen opdrachtgever zoeken, ik heb mijn ouders gekozen. Waarvoor we een professionele interieurplan moeten maken die is afgestemd op de opdrachtgevers stijl en wensen.


Wat moeten we allemaal maken voor de opdracht?
  • Programma van eisen
  • Vooronderzoek (schetsen)
  • Plattegrond en doorsnedes (handmatig getekend)
  • Plattegrond in Vectorworks (computer programma)
  • Perspectief tekeningen
  • Materialenplan
  • Kleurplan
  • Lichtplan
  • Calculatie
  • Offerte
  • Planning van de uit te voeren werkzaamheden
  • Motivatie van het hele plan
  • Motivatie in het engels



WAT GA IK DOEN?
Mijn opdrachtgevers zijn dus mijn ouders. Ik ga de kantoor/werkplek ontwerpen en inrichten. Hier de afmetingen van de kamer. 


Meer informatie en foto's van de opdracht krijgen jullie snel!



Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon