24 oktober 2010

Maandag naar Bremen, shoppen !

YEAH, de Primark. Kennen jullie de Primark? Nou ik wel. Ik ben er nog maar 2 x geweest. Bij de Primark in Rotterdam maar ik vind het nu al een top winkel. Denk aan goedkoop, en leuk! Tassen voor €9 euro, bijna alles sieraden onder de €3, fijne zwarte sokken voor weinig geld (ik heb namelijk een hekel aan sokken kopen), pantys 2 paar voor €3, tops voor €12 en ga zo maar door.













De Primark in Bremen zie je boven op deze foto afgebeeld. Ze zeggen 3x zo groot als de Primark in Rotterdam. Ik ben benieuwd. Ook is deze Primark in een shoppingcenter 'Waterfront' gevestigd dus je kunt daarna nog door shoppen in het overdekte winkelcentrum. En op de site staat gratis parkeren, aangezien wij met de auto komen zou dit ideaal zijn, dus ik ben benieuwd.

Ik heb wel een wishlist qua kleding dus ik vast en zeker met iets terug. Ik moet wat meer winter kleren hebben, denk aan truien want dat heb ik gewoon niet eigenlijk. Ja vorige week in bij de sale in H&M gekocht. Maar met 1 trui kom je niet ver.

Dus kom van de week nog een keer op mijn blog langs om de foto's van mijn shopsessie te zien :)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik ben woensdag naar de primark in Rotterdam geweest, het was heel groot en druk maar er waren wel wat leuke dingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oeh daar wil ik ook graag heen!
    ben al eens in newcastle geweest,
    n bezoek rotterdam ook regelmatig.
    kom snel terug voor je aankopen!
    liefs,
    denise

    oh en veel plezier natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon