16 oktober 2010

Inspirerende werkplek








































Weten jullie nog de lege schilders doek boven mijn bureau? Ik vertelde toen dat ik er een moodboard op ging maken. Nou.. het doek is al wat gevuld. Het metalen hartje boven, met de het woord love en de vogeltjes zat een keer bij de 101 woonideeën. Links hangen mooie ansichtkaarten die ik heb gekregen. De stoffen bloem heb ik ooit bij de H&M gekocht. Ik heb echt geen idee hoelang ik die al heb, daar achter hangt een papieren kant onderlegger. Ook hangt er een Flow kalender. Bij elke week een andere spreuk, quote of tekst. En natuurlijk mijn visitekaartjes (onder in het midden). Maar de moodboard is natuurlijk niet af en zal ook regelmatig worden veranderd omdat ik dan weer andere ideeën heb :)

Liefs

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon