12 oktober 2010

Dutch Design week

Zoals je hierboven op de foto ziet, Dutch Design week begin zaterdag 23 oktober.

9 dagen, 60 locaties, meer dan 1.500 designers en 300 events allemaal op het gebied van industrieel ontwerp, concept design, grafisch ontwerp, textiel & mode, ruimtelijk ontwerp, fooddesign en designmanagement & trends.

Tijdens de Dutch Design week is er genoeg te doen. Je hebt exposities, workshops, lezingen, openingen en veel meer! En zoveel meer en bijna alle events zijn gratis. Kijk hier eens naar het programma en je staat versteld van hoeveel dingen er zijn! Genoeg inspiratie dus!

Ik weet niet wat jij doet? Maar ik ga er naar toe ;)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Je portfolio site is mooi geworden! Was even nog wat aan aan het rondkijken maar jou wcpapier houden is echt heeeel erg mooi!

    Eindhoven is overigens vlak bij mij haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn diana mini doet het nog ja :D
    Alleen mijn rolletje is nog niet vol. Maar ik laat het resultaat op mn blog zien :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon