30 oktober 2010

Dutch Design week [01]





















Dutch Design week, de grootste design evenement uit Nederland en ook internationaal goed bekend.
Na het voorproefje, nu het verslag en de foto's. Ik vond Dutch Design week super, de eerste keer dat ik het bezocht, en ik ben maar 2 dagen geweest. Maar ik heb in die 2 dagen super veel dingen gezien en gefotografeerd. Ik weet dat ik volgend jaar er echt een week voor uit ga trekken en alles ga 'inplannen' voor zover ik me daaraan houd haha. Maar ik raad jullie ook zeker aan om naar DDW (Dutch Design week) te gaan volgend jaar!

Wat ik erg leuk vond is dat elke event weer ergens anders was gevestigd. Van moderne gebouwen, industriële panden tot 'oude bouwvallen'. Overal vond je de Dutch Design week weer terug. Vlak bij het centraal station waren events maar op plekken die je niet snel te voet gaat. Je kunt ook niet door de stad zonder dat je DDW ziet. Alleen al de taxi's die er rijden, of eigenlijk de Design rides. Deze taxi's rijden langs 4 vaste punten in de DDW gebieden en brengt je gratis van A naar B. Je kunt niet om Dutch Design week heen.

Ik voel mij altijd zo, ja hoe moet ik het zeggen, in mijn element bij zulk soort evenementen. Dan ben ik echt in mijn nopjes. De sfeer die er hangt. De mensen die er lopen. Je ziet kunst die je direct snapt, maar je ziet ook kunst waar je helemaal niks van snapt. Alle visitekaartjes en foldertjes die je meeneemt om later extra informatie te zoeken of omdat ze gewoon mooi zijn. Ik raak altijd ontzettend geïnspireerd door zulke evenementen en maak dan ook altijd heel veel foto's waar ik jullie hopelijk ook mee inspireer.

Is er ook iemand van jullie naar Dutch Design week geweest? Of gaan jullie altijd naar andere evenementen? Tell me :)

Liefs

1 opmerking:

  1. Het was dit jaar vlak bij mij in de buurt, ben alleen niet geweest. Maar ik ben wel heel erg benieuwt naar je fotos :d

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon