21 oktober 2010

01 Project 'werkkamer' [school opdracht]


Een tijdje geleden heb ik jullie verteld over mijn school opdracht [klik hier]. Als eerst maak ik altijd de moodboard / collage voor de opdracht waarop ik de sfeer laat zien die ik neer wil gaan zetten. 

Hier wat foto's, ik ga als ik een moodboard wil maken altijd lekker op mijn bank zitten, laptop erbij, tijdschriften naast mij en zoeken maar! 

Ook heb ik alvast 2 (werk)tekeningen gemaakt van een functionele inklap (laptop)tafel en opbergbakjes die ik in de werkkamer wil gaan maken.

De moodboard is heel simpel geworden, ik moet alleen de plaatjes plakken en klaar. Binnenkort dus de foto's van mijn moodboard.

Liefs



1 opmerking:

  1. erg leuk om te zien! zo'n 'achter de schermen' post :)

    wat een mooie layout heeft je blog trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon