15 september 2010

Tekenles

Ja we hebben nu op school OEF, dat is oefenen en experimenteren met teken! We moeten onze eigen tekenstijl vinden! Ik kan niet goed tekenen, ik kan wel altijd met mijn tekenkunst ;) laten zien wat ik bedoel maar ik kan niet super goed tekenen zoals sommige dat wel kunnen :) hier 2 fototjes van wat ik deze les heb gedaan. We moesten ruimtelijke figuren tekenen met schaduw en 3D werken en voorkanten schetsen voor de werkmap waar we de volgende keer mee aangaan.

Liefs


Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

1 opmerking:

  1. Ik vind het knap. Ik wil ook graag leren schetsen, ook voor mijn werk.

    Wat voor tips kun je geven aan een beginner?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon