22 augustus 2010

Voor later ♥

Ik wil een nieuw rubriekje starten op mijn blog. Namelijk: Voor later ♥

Een rubriek waar ik foto's maak van spullen die ik alvast verzamelen 'voor later', voor mijn eigen huisje, een echt huisje. Geen kamer meer in een huis waar je de keuken (nja eigenlijk kan ik het geen keuken noemen) en badkamer moet delen. Ik kan niet wachten tot ik echt een eigen plekje heb. Ik heb het hier erg naar mijn zin en heb ook al redelijk een eigen plek maar toch deel je alles. En ik wil graag echt een plekje wat alleen van mij is. Ik kan echt niet wachten tot ik mijn huisje kan inrichten. Ik ga hem trouwens totaal anders inrichten dat wat ik nu met mijn kamer heb gedaan! Ik wil veel met texturen en materialen gaan werken!

 En waarom niet al nu mooie 'tijdloze' spullen verzamelen?

Liefs

3 opmerkingen:

  1. Aaah, haha ik zit nog maar net op kamers en ik heb nu ook al zin in een eigen plekje!!
    Wanneer denk je op jezelf te gaan wonen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed plan!

    liefs
    thestylesandwich.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee en handig ook, want dan heb je straks al alvast een soort moodboard! Kan me voorstellen dat je uitkijkt naar een eigen plekje, ik woon ook op kamers, maar heb wel een eigen keuken,dus dat scheelt al iets, maar is nog steeds niet hetzelfde als helemaal een eigen plekje natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon