17 augustus 2010

Via mijn blackberry bloggen ?

Vanaf mijn mobiel
Eens even kijken of dit werkt, en hoe het eruit komt te zien! Bloggen via je mobiel! Zou ideaal zijn want mijn blackberry gaat overal mee naartoe, mijn laptop gaat net niet overal mee naartoe ; )

-----------------------------------------------------------
Vanaf mijn laptop
Nu net gekeken via de laptop hoe dit berichtje eruit ziet! Als ik een foto mee stuur komt de foto boven aan de blog, voor de rest ziet alles er hetzelfde uit. Helemaal goed. Vanaf nu ook vanaf mijn blackberry bloggen. Dat betekent meer en vaker updates!

Liefs


Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

2 opmerkingen:

  1. Great photo

    LOVE
    minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey i love your blog. love the header so much!

    following you now:)

    xoxo
    poisepolish.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon