31 augustus 2010

Poppenhuis

Vroeger heb ik nooit een poppenhuis gehad, dat wou ik ook niet maar ik vond het altijd heel mooi. Ik kon heel lang naar een poppenhuis kijken, die kleine deurtjes, bedjes, stoeltjes en tafeltjes, zo gedetailleerd allemaal, zelf schilderijtjes, vaasjes en bloempjes, allemaal in het klein! Onder tussen zat ik dan te dromen dat ik klein was en daarin woonde.

Daarom een aantal echte poppenhuizen om nog even weer te dromen dat we klein zijn en daarin wonen. Ja, het zijn echt poppenhuizen!


Bron









Bron: Kim. Bekijk ook even haar Flickr site of haar blog, hier zie je de High tea in het klein van Kim. Ze maakt nu zon 20 jaar kleine poppenhuis en andere gerelateerde dingen.   

Liefs

3 opmerkingen:

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon