27 augustus 2010

Kussentjes

Wie houd er nog meer van kussens? Op mijn bankje heb ik denk ik ongeveer 10 kussens liggen, heerlijk. Je kunt er lekker in weg kruipen, dat geeft zo'n heerlijk veilig gevoel.

Nu ben ik even op tussenstop bij mijn ouders (ik was in Groningen, nu in Drenthe en zo door naar Zwolle) en zag ik dat mijn moeder hele lieve nieuwe kussens heeft gekocht. Bij de Ikea! En ze heeft ook een kussen voor mij meegenomen, dus ik kan weer een kussen aan mijn collectie toevoegen :)

Liefs


Verzonden vanaf mijn draadloze BlackBerry®-toestel

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk kussens, Je kunt er zo lekker in wegduiken met een boek of tijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd ook van kussens! :) Ik heb er zelf een hele hoop op mijn bed (als bedbank) en ook mijn bankje, en ook met roosjes :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice ik heb van dat motief een dekbedovertrek (ook van de ikea) Maar zou ik mss moge weten waar het rechter kussensloopje vandaan komt, staat er maar een stukje op.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon