13 juli 2010

Interieur, fotografie en creatieve mensen

Interieur, fotografie en creatieve mensen komen allemaal samen in dit boek, The Selby is in your place. Fotograaf Todd Selby begon in 2008 een website waar je binnen kunt kijken in huizen van vrienden en familie. Nu fotografeert hij huizen en studios/werkplaatsen bij bekende mensen en onbekende creatieve mensen en heeft hij bezoekers op zijn website van over de hele wereld! 

De website moet je zeker even bezoeken, zoveel inspiratie en zoooo veel huizen staan erop. Je kunt er genoeg bekijken en teveel ideeën opdoen!

Ik volgde zijn website al een tijd en toen ik hoorde dat hij met een eerste boek kwam stond het boek direct op mijn wishlist. En nu heb ik hem gekregen voor mijn 21ste verjaardag van mijn Opa en Oma [dankjulliewel] moest ik dit natuurlijk even met jullie delen! 


Het boek kun je bestellen bij bol.com en anders bij boekhandels. Qua prijs valt hij ook nog mee, op bol.com is hij 28 euro. Je krijgt een dik boek, 256 pagina's, hardcover, full colour foto's en heel wat inspirerende mensen + huizen. 

Ik vind het echt een aanrader om in je kast te hebben!

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon