26 juni 2010

Sweet 21 room

Natuurlijk had ik mijn mini feestje leuk aangekleed! Vind dit zelf altijd heel leuk om te doen en ik werd natuurlijk 21 dus nog een reden om het te doen :) Ik had een zak vol met witte ballonnen gekocht. Wit en romantisch had ik als thema voor de ogen. Zie hier het resultaat!
Van een mooie oude deur heb ik een tafel gemaakt, 4 doosjes als tafelpootjes eronder en voila, je hebt een tafel!
Natuurlijk lekkere hapjes EN een chocolade fondu
Hangende kandelaars. Ik heb ze laag boven de tafel gehangen zodat je een leuk sfeervol effect krijgt, vooral als het donker is en de kaarjes aan zijn! Ik heb de kandelaars gewoon met lint opgehangen :)
Veel ballonnen en kussens
Mijn zusje had een mooie en lekkere kwark taart gemaakt, dankjewel zusje!
En ik wou heel graag ballonnen met helium :D


Liefs!

13 opmerkingen:

  1. Graaag gedaan voor die taart hihi

    xxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er geweldig uit! Het ziet er super gezellig uit, net alsof het uit een tijdschrift komt. Echt heel mooi. Fijne verjaardag!

    Liefs, Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, your decorations are soo lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw super gedaan!
    Hoe hebben jullie die balonnen met helium gevuld, in een winkel? Of hebben jullie het zelf gedaan? xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi, feestelijk en romantisch uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjullie wel :D

    De ballonnen hebben we in een winkel laten vullen. Had gekeken naar een fles met helium maar die waren te duur haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De poster aan de muur
    met de bloemen is geweldig mooi !

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mag ik vragen waar die geweldige poster met ranonkeltjes vandaan komt ?

    Ziet er fantastisch uit!
    gezellig feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I've fallen in love! So, so beautiful! I love your flower wall too, very dreamy space you created, makes me want to be 21 all over again and makes me want to get a bunch of white balloons and cheese cake to celebrate, do I need a reason? hmm :) Michelle W from http://www.mommyspinkielipgloss.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon