7 juni 2010





Even een berichtje, ik heb al een poosje niks geblogt maar wees niet bang! Ik blog snel weer, school en stage slokken me de laatste tijd even op! Nog 2 weekjes, dan kan ik weer vol bloggen! Ik zit nu in deadline week met school en loop redelijk achter omdat ik door stage gewoon geen tijd heb voor school.. dus vandaag maar de hele dag huiswerk maken! 
Verder nog iets leuks! Ik ga mijn kamer helemaal veranderen :D Ik krijg voor mijn verjaardag een 'nieuw inrichting' cadeau van mijn ouders. Ik heb samen met mijn moeder en zusje al een nieuwe bank geshopt (ik hou van Ikeaaa, perfecte studenten winkel haha) en ik krijg vinyl in mijn kamertje ipv tapijt. De tapijt die er nu ligt is game over, dus tijd voor iets nieuws. Natuurlijk hou ik jullie up to date met foto's :D

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik kom hier via via terecht, wat een leuke en mooie blog is dit :) leuk trouwens dat je je kamer opnieuw mag inrichten, ik ga binnenkort op kamers dus ik ben ook druk aan het nadenken over de inrichting etc. Ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto! Echt super dat je je kamer opnieuw mag inrichten. Ik heb een nieuwe link, dus als je me weer wilt volgen, moet je je eerst afmelden en dan weer aanmelden. Anders zie je niet in het menu als ik een bericht heb gepost. Alvast bedankt!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon