8 april 2010

L ' Eclaireur by Arne Quinze



Modewinkel L'Eclaireur in Parijs is ingericht door Arne Quinze, en het ziet er ontzettend mooi uit. Ik had er zelf nog nooit van gehoord dus ik dacht even opzoeken. L'Eclaireur is een modewinkel van Armand en Martine Hadide en die opende de zesde winkel in Parijs.

Opvallend in de winkel zijn de ruwe muren en de grote constructie in de winkel. De inrichting is voornamelijk gemaakt van gerecyclede materialen.

Er is meer dan twee ton hout gebruikt en in de muren zijn totaal 147 beeldschermen te vinden en nisjes, luiken en deurtjes waar de kleding terug te vinden is.



Bezoekers weten niet hoeveel luiken en deurtjes er zijn want de verkopers kunnen de deuren zelf openen en sluiten.

Arne Quinze speelt met met licht en met lijnen.

Ik vind het er zelf super leuk uitzien!

Liefs!

 Foto´s Dave Brue

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon