6 april 2010

Ik kreeg de volgende vragen

Wat zijn grote inspiratiebronnen voor jou? En heb je tips op gebied van tijdschriften die je gebruikt voor moodboards of opdrachten?

Mijn grote inspiratiebronnen, dat vind ik altijd een moeilijk vraag omdat ik echt overal inspiratie van kan krijgen. Ik denk dat ik toch het meeste inspiratie krijg als ik creatieve mensen zie werken/ontmoet of als ik in een werkplek of atelier ben, ergens waar je veel creativiteit ziet. Maar van mensen, de natuur, tijdschriften, familie/vrienden, (dag)dromen, mooie spullen, fotografie en ga zo maar door. Dat zijn ook allemaal dingen waar ik inspiratie van krijg.

Ik gebruik voor moodboards en opdrachten meestal de volgende tijdschriften. VT Wonen,101 Woonideeën, Ariadne AT Home, Libelle (staan vaak mooie afbeeldingen in). Verder allerlei mode tijdschriften, maar ook weleens tijdschriften zoals Blend. En ik gebruik plaatjes van internet die ik uitprint :)

Liefs

2 opmerkingen:

  1. Ik had trouwens een hele tijd geleden een vraag gesteld over me kamer, die je hebt beantwoord. En Ik heb me kamer veranderd. Op mijn blog staan ook wat foto's.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon