19 maart 2010

Wat wil je later? Wat is je droom?

Ik had laatst een gesprek met iemand over wat wil je later? Waar wil je staan in je leven? Best een interessant onderwerp! Dus ben benieuwd wat jullie later willen.

Mijn grootste droom is om als zzp´er (zelfstandig ondernemer) te werken en dan een eigen interieurvormgeving bedrijf. Het kantoor daarvan zit aan huis. Ik loop nu ook stage bij Annemarie (www.jeannettidecorateurs.nl) en zij heeft ook een kantoor aan huis, en dat is toch echt wel ideaal. Ik hoop dat ik dat realiseerbaar kan maken. Ik ga er in ieder geval voor!
Dat is één van mijn dromen. Wat zijn jullie dromen, dromen die je heel graag realiseerbaar wil maken?


Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Mijn droom is om na de middelbare school de hbo journalistiek in Utrecht te gaan doen. Daarna ga ik vechten voor een plekje in de redactie bij een modetijdschrift.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn droom is:
    dat jou droom uitkomt.

    KUZZY!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel interessant!

    Ik zou graag zelf een eigen bedrijf/winkel beginnen met mooie zelfgemaakte producten voor in huis. Met een mooi oud pand met prachtige details en ornamenten en een antieke kroonluchter aan het plafond. En dan mensen enthousiast maken over mijn passie voor het verleden. Ik hoop dat ik dit ooit kan realiseren, maar tot die tijd blijf ik dromen!

    Liefs,
    Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn droom is om later te kunnen doen wat ik graag doe en daarvan te kunnen leven. Ik zou graag kostuums voor theaterstukken ontwerpen.
    Ik hoop dat ook jouw droom mag uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie dromen hebben jullie :) Inderdaad tot onze droom nog niet uit is blijven we er over dromen. Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijn droom is om in een derde wereld land ontwikkelingswerk te kunnen doen met kinderen die psychische problemen hebben
    en dan als creatief therapeut.. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je de tijd neemt om een reactie achter te laten. Ik lees altijd alle reacties. Als je een vraag stelt, dan beantwoord ik deze altijd in het blogartikel zelf. Ik probeer alle vragen binnen 2 a 3 dagen te beantwoorden :)

Liefs, Sharon